Activatie

Om meer uit de partnerships tussen Roda JC en haar sponsoren te halen, werkt Roda JC Business met een innovatief concept om haar sponsorships te activeren. Activatie is een essentieel onderdeel bij sportsponsoring: de bijbehorende activiteiten zijn interessant voor het behalen van uw B2C doelstellingen. Bij de wedstrijden worden minimaal 14.000 fans bereikt die met de juiste activatie omgezet kunnen worden in consumenten. Door gebruik te maken van het MXE concept kan Roda JC Business de juiste activatie aan uw bedrijf koppelen.

Waar bestaat MXE uit?
Medialisation: presenteer uw merk aan het grootst mogelijke publiek via verschillende kanalen.
Xperience: zet uw product in de markt door uw USP‘s zichtbaar te presenteren.
Engagement: zorg voor de transformatie van fan tot klant en wellicht zelfs ‘brand-ambassador‘

Vergroting naamsbekendheid

Samen met de rightholders en fans vormen de sponsoren een driehoek waarvan alle partijen afhankelijk van elkaar bijdragen aan het creëren van waardevolle partnerschappen. Dit in combinatie met het MXE concept zorgt voor een uniek sponsorpakket om uw doelstellingen te behalen.